Het lijkt een vreemde tijd om na te denken over relatiegeschenken. Want zeg nou eerlijk, als het zulk lekker weer is heb je wel wat anders aan je hoofd. Relatiegeschenken komen zo rond september weer aan de beurt. Maar niets is minder waar! Juist in de zomer kun je je klanten en zakenrelaties erg blij maken met een goed gekozen relatiegeschenk. Laat bijvoorbeeld eens een bidon bedrukken voor iedere klant. Je plaatst het logo van je bedrijf en je bedrijfsnaam er op en voor je het weet maak je dankzij je klanten reclame in heel Nederland en ver daar buiten.

Een bidon bedrukken moet wel logisch zijn

Je kunt natuurlijk altijd een bidon bedrukken laten, geen probleem. Maar het deelt toch wat makkelijker uit als zo’n bidon ook echt past bij jouw bedrijf. Dus: heb je een fietsenwinkel? Dan is een bidon bedrukken een prachtig idee. Heb je een nagelstudio? Dan zijn er vast andere relatiegeschenken te vinden die beter bij je bedrijf passen.

Een bidon bedrukken en uitdelen

Een bidon bedrukken kan in veel soorten en maten. Wist je dat er zelfs opvouwbare bidons te koop zijn? Ook deze kun je laten bedrukken. Dat is bijvoorbeeld handig als je backpackreizen verkoopt. Je kunt dan een opvouwbare bidon bedrukken laten voor je klanten die met hun rugzakje de wereld over reizen. Ook wanneer je wandelschoenen verkoopt is een opvouwbare bidon een goed idee. Door het handige haakje kunnen de mensen de bidon vastmaken aan hun riem of rugtas en lopen ze er dus niet mee in hun handen. Heb je een sportschool? Dan is het wel fijn als je een bidon bedrukken laat die stevig kan staan. Je wilt natuurlijk wel dat mensen veilig bij je kunnen sporten en niet dat ze uitglijden over plasjes water.

Een bidon bedrukken voor op de beurs

Helemaal in deze tijd van het jaar kan het flink warm zijn. En dan zeker op (vak)beurzen. Je wilt natuurlijk dat mensen zich jouw bedrijf herinneren en dat kan je heel gemakkelijk regelen. Laat een bidon bedrukken voor iedereen die langs je kraampje loopt. De mensen kunnen de bidon zelf vullen met water en zo verkoeling krijgen in de warme beurshal. En reken maar dat ze je zullen onthouden! Daarbij zet je natuurlijk heel slim je bedrijfsnaam en -logo op de bidon. Vergeet vooral je website niet. Zo kunnen mensen je ook na de beurs weer gemakkelijk vinden.